Sidor

lördag 17 februari 2018

Tidig morgon

Jag är uppe tidigt som vanligt. Egentligen borde jag lägga mig och försöka sova igen för det kommer att bli en dag med en hel del aktivitet. Jag brukar ju vara uppe denna tiden i vanliga fall. Men Levi är här denna helgen också och med honom här blir det inte så många stunder som man kan sätta sig ner och andas. Jag skulle ju inte ha honom denna helgen, just på grund att jag är upptagen och mår väl inte riktigt hundra med min värk. Förra helgen var ju hans mamma på möhippa. Nä, alltså inte hela helgen, men jag hade honom här hela helgen vilket var mitt egna förslag. Idag är det bröllop. Och Levi hade en annan barnvakt som ställde in. Så jag hämtade Levi redan i torsdags då jag inte hade tid igår.

Nu på morgonen bär det iväg till Värnamo sjukhus. Ska dit och röntga lungorna. En lördag!! Men dom har så mycket att göra så dom får jobba på lördagar också.Men visst, mig spelar det ju ingen roll. Inte heller spelar det någon roll att jag ska vara där så tidigt som 7.50, Men det blir lite jobbigt när jag har Levi. Vet ju att han med all säkerhet kommer att somna i bilen och han gillar inte att bli väckt, då blir han ledsen och gråter. Men det får väl gå. Mutar honom med en banan. Väl hemma igen blir det att få i sig lite mat, Levi alltså. Och sen åker vi till Elwin och Nemo. Nemo fyllde ju år i onsdags så ska dit och lämna en present idag.Hade planer på att åka till brorsan Nenad så Levi får lite tid med sin morfar men vet inte om dom är hemma, troligtvis inte. Glömde ju av att ringa och kolla igår.

Några bilder på Levi i badet igår









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck