Sidor

måndag 12 februari 2018

Mirandas bebisar 8 veckor

Jag trodde faktiskt inte att tiden skulle gå lika fort när jag inte hade bebisarna hemma hos mig. Men den flyger fram. Nu är det bara 4 veckor kvar innan dom ska flytta hem till sina nya familjer. I söndags hade Aladdin besök av sin familj, och ja! Dom förr pladask för honom. Är också en av sakerna som jag saknar, att få träffa dom blivande familjerna. Roger som ska ha Jasmine har jag ju träffat flera gånger, men inte Aladdins matte Clara och husse Jonnie. Förresten, den där bokstaven T men en liten twist som Aladdin har i ryggslutet har utvecklat sig till ett J.....passar ju bra att ha husses initial. Syns inte på bilderna då det inte är några fotade på ryggen, men det syns i filmerna. Någon vikt har jag inte på dom då Kickis våg inte funkar som den ska.


Jasmine














Aladdin









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck