Sidor

torsdag 26 januari 2012

4962 bilder raderade

på mitt webbhotell. Lägg sedan till lika många minibilder. Har dessutom plockat bort flera mappar, sidor och annat...mycket av det fanns inte på hemsidan då jag brukar plocka bort efterhand. Allt som allt så har jag tagit bort 1,30 GB, det blir en del om man säger så. Och så passade jag så klart på att byta designen. Det har varit många dagars arbete och det är inte slut än. Nu ska jag bränna ner alla mina bilder till skivor. Frågan är om ajg har skivor så det räcker.

När jag nu plockade ihop bilder till den nya designen så gick jag igenom bilderna på alla kattungarna. Blev lite blött i ögonvrån. Gud alltså, jag älskar dom alla, dom är helt underbara. Topparna som jag har lagt ut på länkarna under tidigare kullar gillar jag verkligen, vill du kolla så klicka på bilderna. Nu innan jag bränner ner allt har jag planer på att gå igenom kullarna riktigt igen och plocka ut till små album. I ett av albumen har jag tänkt att bara ha bilder där dom jäspar, eller tjattrar för att fånga vippan. Tycker dom bilderna är så mysiga. Många av bilderna fanns ju i min gamla blogg som inte finns mer. Av och till kommer jag att lägga upp några här :-) Och idag blir det bilder på Milla när hon var 4 veckor, Milla som är mamma till kullarna I F och K. Längst ner ett par bilder på Priscilla också när hon var 4 veckor. Jag tycker ju dom är så lika om man ser bort från färgen. Fast likheten är större nu när Priscilla har blivit äldre. ska se om ajg hittar bilder på Milla när hon var 5-6 månader. Jag vet att jag har bränt dom till skiva, men jag har alltså MÅNGA skivor med bilder på katterna :-)



























Priscilla





1 kommentar:

  1. Vilka härliga och fina bilder. Man längtar till kattungar när man går igenon gamla bilder. Har också gjort det är inte heller klar. Ha det bra. kram kerstin

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck