Sidor

måndag 16 januari 2012

Fläskben

Idag när jag var och handlade såg jag att dom återigen hade fläskben i kylen. Och då både Priscilla och Olivia är helt galna i att gnaga på dom så köpte jag med mig hem. Det jag hade sedan tidigare var ju slut, och jag har inte hittat i affären igen. Och när jag tog fram det till dom så ställde sig båda på baktassarna och jamade, försökte norpa åt sig benen i luften. Förutom att det är bra för tänderna när det gäller tandsten så är dom sysselsatta med dessa ben mycket. Jamie gillar dom också men inte lika mycket. luna......hon är som vanligt och vill inte ens smaka. Likadant Kurt som bara vill äta torrfoder och sitt godis, wiskas dentabits.

Idag har jag slängt i honom lite torrshampo, så nu är han åter igen svart-vit. Det mesta av fettsvansen gick ju bort med goop men man behöver tvätta honom i det några gånger i rad för att det ska försvinna. Och med hans styrka så fixar jag inte det. Torrshampo går lika bra för tillfället när han inte ska ställas ut. Tänker då på det vita. Ikväll ska jag borsta till honom igen, och sedan på med lite till. Ska nog få fason på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck