Sidor

fredag 6 januari 2012

Olivias blivande

Igår fick jag bilderna på pappan till Olivias kommande bebisar. Men jag var för trött för att uppdatera bloggen. Hade en hel del annat som jag var tvungen att fixa, bland annat skriva ordna och skriva ut alla papper som Patrick skulle ha med sig idag när han flyttade hem till sin nya familj. För han flyttade alltså idag. Känns väldigt tomt efter honom, men samtidigt skönt att han äntligen har fått komma hem.

Olivias blivande var det då. Det dröjer ett bra tag innan Olivia ska ha bebisar men man måste planera i tid, även om planerna kanske ändras längre fram.  Han kallas för Flashen och i stamtavlan heter han
S*Chowit'z Flash Point till färgen är han chokladsilver spotted. Hans uppfödare skickade som sagt bilder till mig. Även om hon själv inte tycker dom blev så bra så tycker jag att man kan se att det är en stor och fin grabb. På hans sida kan du se fler bilder på honom när han var yngre, klicka HÄR Så jag har nu uppdaterat min hemsida med planerna och även fliken här i bloggen.






1 kommentar:

  1. Oj,oj,oj...vilka bebbar de kommer bli i den kombinationen!! Match made in heaven.....chocolatsilver-haven!! ;)))..måhända kommer de då en liten lilasilver hane???? Hoppas,hoppas ;) // Kramizar

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck