Sidor

lördag 14 januari 2012

Kurt

är en otroligt skön kisse. Jag är så glad över att han sköter sig när det gäller strila/markera. Han har inte gjort det en enda gång (peppar, peppar) Nu är det ju lite över 1 vecka sedan som han fick sin p.spruta och dom senaste 3 dagarna hr han gått ute med tjejerna och lekt. Busar så in i norden. Och när han springer så låter det som om jag har en hel hjord med elefanter i lägenheten. när han hoppar ner från någon ställning blir jag lika rädd varje gång över att han ska bryta något. Innan han fick sprutan så började han gå ner i vikt, 300g. Dom har han tagit igen nu vilket känns skönt med tanke på utställningen i mars. Han väger lite över 6 kg nu.

Det har ju inte blivit så mycket bilder på honom den senaste tiden. Men det ÄR svårt att ta bilder på han även om jag har blixt...han blundar eller kisar iallafall. Men när det är dagsljus som idag, sol och fint ute så går det bra och idag har jag alltså passat på. Jag är partisk, jag vet....Men jag tycker han är otroligt fin.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck