Sidor

lördag 18 december 2010

Kate & Kevin

Mmmmmm, det får bli rubriken idag. Nu har alltså Kate flyttat till Stockholm och det känns helt underbart med hennes nya familj. Tror minsann att även denna lilla fröken kommer att bli bortklemad :-)

När det gäller Kevin så hade jag ett mail om honom när jag öppnade posten imorse. Tjejen från Finland, Satu, mailade igen. Hon kunde inte glömma Kevin och ville ha honom. Så nu blir det till att fixa transfer, han måste vaccineras mot rabies och så ska killen ha ett pass också :-) Och då han ska ta rabiessprutan så får han vara här hemma 1 månad extra vilket jag inte är så där jätteledsen över. Så nu är det bara Kurt kvar....igen..... Men det är nog meningen att han ska stanna hemma och vara Bennys katt. Och han visar ju faktiskt på många olika sätt att han inte vill flytta utan att han hör hemma här :-) Om det blir problem senare så tar vi det när det kommer.....tänker mest på att vi isåfall kommer att ha 2 hanar. Jaja......Annonsen på honom får vara kvar ute december ut, och sen så är det definitivt :-)

Jag var bara tvungen att väga Fjodor idag igen, och vågen visade 4782g, och sedan jag vägde honom för 2 veckor sedan så har han gått upp 101g. Det är inte mycket, men det syns faktiskt på honom. Lyckades också väga Suzie trots att hon fortfarande löper och är stel som en pinne. På henne visade vågen 3452. Har ju inte något vikt på henne precis när hon gick in i löpet, men vägde ju även henne för 2 veckor sedan och på dessa veckor har hon gått upp 72g. Får sätta mig ner och räkna lite på dagarna så jag får veckovis vägning på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck