Sidor

onsdag 13 april 2016

Utemöblerna

Igår eftermiddag slipade jag ner utemöblerna. Dom var så pass torra så det gick att göra det. Tog hela eftermiddagen, inte för att det var mycket att slipa ner, var ju bara en bit på ytan för att ta bort flisor typ. Men det var ju en massa olika delar. När jag väl var klar så var jag ganska så skakig hela jag, men supernöjd. Nu är dom tillbaka i förrådet igen till den dagen det är så pass varmt och fint att jag kan ta ut dom och måla dom.

Blir nog inte lika fint ute idag, just nu är det lite molnigt och det skulle komma någon regnskur. Har väl en del kvar ute som jag skulle vilja göra, så länge det inte regnar kommer jag nog att såga lite. Men innan dess har jag lite att göra här inne. Har bestämt att jag ska öppna upp för bebisarna. Och då behövs lite nya större toalådor på strategiska ställen. Ska bli kul att se hur lång tid det tar för dom att komma på att jag öppnat upp. För jag tar inte ut dom, det får dom komma på själva. Ibland tar det till och med 2-3 dagar innan dom inser att det inte finns något hinder.


Soffan är klar




Så här såg bordet ut innan starten av slipandet



Allt det ruggiga ska bort



Här ser ni skillnaden





Så här såg det ut från början




Skillnaden på stolarna är stor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck