Sidor

onsdag 1 augusti 2012

Tindra 7 veckor

I vanliga fall brukar jag tycka att veckorna efter en parning fram tills att bebbarna är födda är evighetslånga. Men det tycker jag inte nu, dom har gått fort som attan. Tror att det beror på att hon bor hos mamma. Och idag har det alltså redan gått 7 veckor, med andra ord är det dag 49. Jag tycker att jag har känt något i magen men är inte helt säker. Men mage har hon iallafall sedan om det är fejk eller om hon har något där återstår att se om cirka 2½ vecka. För trots att jag ser en mage och har känt något så är jag alltså oräker. OM det är något i hennes mage så kanske det är 1 eller 2 bebbar. För denna veckan har hon bara gått upp med 96g och sammanlagt har hon inte gått upp med mer än 485g. I och för sig sa mamma att hon har ätit dåligt denna veckan, men ändå. Dom förra gångerna ökade hon betydligt mer i vecka 7...630g och 711g
Har också bäddat en bolåda åt henne idag. Hon var inne där och kikade, kollade läget. Och det verkade som att hon gillade det för till slut lade hon sig ner och spann :-)










1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck