Sidor

tisdag 14 augusti 2012

Lunas bebisar 12 veckor

Och nu tycker jag nästan lite synd om Roger som är ensam här...hans syskon har flyttat medan han får vänta ytterligare 6 dagar på sin matte och husse då dom är i Barcelona (har jag skrivit det innan)
Fast det var nästan så han fick ha brorsan Robert här hemma också då det blev återbud på Robert dagen innan han skulle hämtas. Satte ut en annons på honom och sedan gjorde jag inget annat än att svara på mail och telefonsamtal. Och till slut fick jag ett samtal från "den rätta" Allting har en mening och så även att inte Robert flyttade till Danmark. Han har blivit Örebroare :-)

Vikten på dom idag är
Ricki 1123g +3g
Robert 1501g +157g
Roger 1501g + 159g

Tycker det är lite kul att grabbarna väger lika mycket idag :) Att inte Ricki har gått upp så mycket tror jag beror på vaccineringen men det tar hon snart igen.


Ricki






Robert






Roger






Bilder på Robert hos sin matte Susanne strax innan dom åkte. (sorry Lisa...jag glömde ta kort på er)








1 kommentar:

  1. åå vad bra alla missarna får det. Robban verkar få det kanon... :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck