Sidor

torsdag 2 augusti 2012

Olivia löper

Vet knappt om jag vågar skriva det. Hon löper alltså och hon är hos Ille på parning. Och jag säger bara JISSES
Tänk om dom är dräktiga alla, då blir det bebisar här så det smäller om det. Kommer att ha en väldigt upptagen höst isåfall kan jag tänka mig. MEN, Priscilla och Luna är ju liksom osäkra kort. Som jag har skrivit så många gånger nu så är det ju inte säkert att Kurt är fertil. Men är han det, ja då kommer det att gå vilt till här. Och är Priscilla och Luna inte dräktiga så kommer jag att para dom så snart dom går i löp. Jamie som från början var menad att paras med Kurt hon har inte gått i löp än. Gör hon det så får hon också gå ihop med Kurt omgående.

Och det är det sista rycket jag kommer att göra. Av olika anledningar så kommer det att flytta lite katter ifrån mig. Jag vill helst inte och kanske kanske kan jag få ihop det. Inget jag väljer men det kanske måste bli på det viset. Återstår att se vad framtiden visar. Och meningen var att jag redan nu skulle hitta ett nytt hem till Olivia, men ja.Hon gick i löp och jag vill ju så gärna ha en kull efter henne. Dom katter som jag kommer att behålla här hemma är Priscilla och Jamie. Jag kan inte lämna ifrån mig alla, då kan jag lika gärna lägga mig ner och dö.

1 kommentar:

  1. Elisabeth Fridlund3 augusti 2012 kl. 22:09

    du kan itne lämna bort alla katterna nä! Håller alla tummar som finns

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck