Sidor

måndag 6 april 2020

Våren är här.

Våren är här. Jag tycker det iallafall. För mig är det vår när backen är full av vitsippor. Och jag blir lite förvirrad, vart tog vintern vägen. Det har varit lite snö, men alltså max i 5 dagar. Så snart det snöade så försvann det under dager. Av både sol och regn.



Eftersom vi inte har katter längre tog vi bort katthyllor mm. Och Benny byggde en uteplats. Snart ska hann gör om allt, ta bort trallen och bygga typ soffa runtom



Den andra delen av uteplatsen. Där kommer utemöblerna på bilden ovanför att hamna.





Som sagt, massor av vitsippor





Vet inte vad denna blomman heter





Syrenbusken knoppar också





Det växer för fullt på fram sidan





För ett par månader sen fick Benny flytta ut enarna i rabatten Något så lätt klarar jag inte. Har ju tappat all styrka




Fullmåne ute




Samtidigt som solen håller på att gå ner





Minipåskliljor som jag satte  i backen i slutet av förra våren växer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck