Sidor

torsdag 24 april 2014

Så är det!!

Jag har inte riktigt haft lust till att blogga. Känner mig alltför rastlös, har ju en hel del som jag behöver fixa och en hel del som jag behöver få klart. Försäljningen av våra saker går bra, över all förväntan. Och då har jag inte ens haft mer än det gamla köksbordet på blocket....en onödig kostnad då det blev sålt genom Facebook...liksom alla andra saker som jag har sålt. Och så mun till mun metoden...funkar ju också superbra. Fast jag känner att jag nog måste få ut lite på blocket också. Får se om jag orkar tåta ihop en annons ikväll eller i morgon. Dom "stora" grejerna såsom en av bilarna, 2 platt-tv:n och annat lite dyrare.

I söndags fick jag tillbaka Epona. Det funkade inte. Mannen i huset tog allergitabletter men natten mellan lördag och söndag hade han svårt att andas. Satte ut en annons på henne på blocket, även den i onödan för det var en uppfödarvän genom Facebook som ville ha henne. Så hon flyttade i tisdags uppåt landet. Kände nu när jag fick tillbaka henne att det kanske inte fungerar att ha fodervärd när jag inte ens kommer att befinna mig i samma land. Och det som är nu att hon bor hos en uppfödare var det bästa som kunde hända henne....där lär hon bli bortskämd som sjutton.

Jag har alltid älskat våren, jag älskar när det börjar grönska och blommorna börjar komma upp. Denna våren har jag inte riktigt fått in känslan till det. Har inte alls varit ute och kikat som jag brukar och inte fotat heller för den delen. Mina tankar är bara i Spanien och om 2 veckor har jag redan varit där i 4 dagar. Det enda som jag har fotat är mina katter och här kommer ett par nytagna bilder på dom



Lillan















Mini









2 kommentarer:

  1. Gissa om Epona/Maja Gräddnos kommer att bli "spoiled rotten" De älskade henne från första anblicken. Tur att FB finns så vi kan prata även om du är i Spanien...

    SvaraRadera
  2. Underbara Mini♥♥♥♥♥

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck