Sidor

onsdag 24 oktober 2012

Jamies bebisar 1 vecka

Tyvärr blir det inte så många bra foton på dom....dom ålar sig och skriker för dom gillar inte att jag plockar med dom. Och för att inte oroa Jamie så har jag inte hållit på med dom så mycket. Att ta Vin eller Vincent är en hel vetenskap för dom ligger vid en tutte precis hela tiden och har dom inte en i munnen så blir dom riktigt skrikiga. Och det är dom 2 som har passerat gränsen på 200g. Vanessa ökar sakta men säkert, hon var ju minst så hon har fått kämpa för att få den tutten just hon vill ha. Men allting funkar bra och det känns skönt. Är i dagsläget lite osäker på om Vin är röd eller inte. Har kallat in experthjälp för jag är riktigt osäker faktiskt. Så röd som han är har jag inte haft tidigare men idag när jag lös på honom med ficklampa så tyckte jag att han kanske är silver/smoke. Men han är inte ljus i botten.....äsch....vi får se sen. Men han är otroligt lik Kurt när Kurt var liten :) Lite fler bilder finns på hemsidan.
Ökningen på deras vikter idag är från att dom föddes och så kommer det att bli varje vecka nu.

Vanessa 136g +62g
Val 188g +88g
Vincent 206g +86g
Vin 217g +101g



Vanessa 







Val 







Vincent 







Vin 




2 kommentarer:

  1. Vanessa är hon silver också? De är ju så söta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta
    Vilka underbara färger! ska bli spännande att följa dom
    Önskar er en trevlig helg i Varberg

    Kram och hälsa alla

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck