Sidor

torsdag 14 juni 2018

Underbar känsla

Alltså, när allting fungerar som det ska som det gör med Sarah och bebisarna, det är en helt underbar känsla. Då är det härligt att vara uppfödare. Natten som var så sov jag i min säng. Jag har ju haft koll på hur Sarah är med bebisarna och hon är helt helt underbar. Hon är så trygg i sig själv. Och vet precis vad hon ska göra. Det gör att jag också känner mig trygg  och låter henne vara den underbara mamma som hon är. Bebisarna sover och äter. Enda gångerna som det är lite pip i bolådan är när dom ska äta. Alla har ju redan sina favvotuttar och dom ska minsann ha dom varje gång. Ibland är det ju hinder i vägen för att komma fram till just den tutten. När det är på det viset så lägger Sarah sig mer på rygg så att alla kommer åt på bästa möjliga sätt. Igår så åskade och blixtrade det tätt här och låg precis över oss. Jag blev lite orolig, tänkte så att Sarah inte blev stressad. Men hon tog det lugnt, visade inget på att hon alls brydde sig om det.

Jag har väldigt svårt att gå ner på knäna just nu. Vilket retar mig till vansinne. Jag vill ju ner och sitta där och kolla. Istället har jag fått ta  in en pall och placera vid bolådan så att jag kan sitta där och glo. Visst, det går väl det också. Men jag får inte riktigt dom bilderna som jag vill ha på dom. Så det blir vad det blir. Hur som helst. Jag är inne på samma kön på dom idag som jag var igår.
Vikterna på dom idag är ( skriver ner allt i den ordning som dom föddes i som vanligt)
Tim 142g +14g
Smilla 136g +14g
Kian 143g +12g
Sally 135g +13g
Dino 135g +14g
Leo 144g +9g











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck