Sidor

söndag 21 januari 2018

Utställning i Örebro

Jag önskar att det var jag var på plats, men tyvärr var jag inte det. Men, jag fick uppdateringar av vad som hände. Först ut var igår Sophia och Hayley, helsyskon fast olika kullar. Båda fick kanonbra bedömningar och Sophia var även uppe för nominering, men en annan kisse tog det. Kan tycka det är lite kul då domaren trodde att Sophia var en hane för att hon är så stor.

Idag var det dax för brodern Eros. Även han fick kanonbra bedömning och var uppe för nominering, men även här tog en annan kisse det. Har fått låna bilderna från utställningen och Eros husse filmade också. Så jag fick vara med på ett hörn.


SE*Tawalli's The Originals Hayley
'





SE*Tawalli's Guardian Angel Sophia







SE*Tawalli's Guardian Angel Eros
Inga bilder hos domaren, bara i buren. Men ni kan ju se filmerna










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck