Sidor

söndag 2 november 2014

Mini 1 år

Hipp Hipp Hurra till min finaste Mini, Tawalli's Dionne Warwick som idag fyller 1 år. Och givetvis grattis till hennes syskon också. Vikten på henne idag är 4142g. Dock så skriver jag detta inlägget 2 dagar i förväg (fredag) då jag inte kommer att ha tillgång till internet på hennes födelsedag....endast via mobilen och den kan jag inte blogga via.
Hur som helst. Hon är urväxt, öronen lite för stora och huvudet för litet för hennes kropp. MEN.....mage har hon minsann. Ingenting som jag bryr mig om....det kommer att försvinna och det finns inte en chans att jag skulle banta henne. Hon är matglad den lilla damen vilket jag är superglad för. Bilder på hennes som 1-åring kommer här. Och så bilder för varje månad under året som gått :)



Nyfödd, har precis torkat. Så supersöt :) Kollar ni på hennes nos så syns det inte att det kommer att bli en strimma där.



1 månad. En vindögd sötis. Strimman på nosen börjar bli tydlig



2 månader



3 månader



4 månader



5 månader



6 månader. Älskar denna bilden på henne



7 månader



8 månader



9 månader. Ännu en bild som jag tycker blev bra



10 månader



11 månader. Och så hennes fläskläpp som hon fick via ett getingstick





1 år







På ena sidan av henne är det en röd strimma som har ökat i färgen under hennes uppväxt




På den andra sidan är det silver strimma som visar sig





hennes ryggtavla. Jag gillar hennes färgfördelning




profilen är rätt så ok...önskar att hon hade liiiiite mer panna








1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck