Sidor

torsdag 6 september 2018

Home sweet home!

Jag började fixa och greja här hemma redan förra veckan. Allting tar ju sådan tid nu, det är rätt så jobbigt att bara hålla på och använda min högra hand. Bebisarna gillade läget, mycket plats och springa runt på då ingenting var i vägen för dom. I tisdags kväll flytta Kian som sista bebis. Så det sista har  jag tagit på dessa 2 dagar med många pauser. Har dock fått hjälp, klarar ju inte ens av att sätta upp den nya kökslampan. Som i vanliga fall hade blivit gjort på ett kick. Fick även hjälp med att bära ut allt det gamla till förrådet och monteringen av det nya bordet. Just nu är köket och vardagsrummet mer eller mindre klart. Måste få taket ommålat i köket, det retar gallfeber på mig att inte jag kan göra det.
Tapeterna till vardagsrummet ligger i syrummet och bara väntar på att få komma upp. Ingen har anmält sig frivilligt, och njaaaaa, jag har liksom inte heller frågat någon.
Jag lägger inte ut några bilder på hur det såg ut före. Ni som  har varit här vet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck