Sidor

tisdag 7 november 2017

Vackra Athena

Idag tog jag en liten paus med att sy och åkte iväg till Emma för att vara lite social. Samtidigt fick jag träffa Athena som jag inte har sett sedan hon flyttade. Givetvis hade jag med mig kameran och tog lite bilder. Hon är riktigt vacker denna Athena. Kan tycka att hon fortfarande är lite liten, men vet ju...hon växer och blir ju större. Var skönt att komma iväg en liten stund och prata katt och annat strunt.

Var även hemma hos Oliver och barnen en kort stund tidigare ikväll. Var ju nyfiken på om tröjorna passade. Och det gjorde dom. Elwin gav mig stort plus då han sa att han skulle ha på den imorgon när han skulle till dagmamman. Sen undrade han var byxorna var :)

Lite bilder från dagen kommer här

Athena med sin matte Emma








Athena. Visst är hon vacker.......






















2 trötta pojkar fick prova sina tröjor. Först ut Nemo







Och så Elwin






Fina Oliver. Pappa till Elwin och Nemo och min brorsson








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck