Sidor

lördag 18 juni 2016

Lördagsgodis!

Idag blir det lördagsgodis i form av filmer. Orkade inte blogga igår, men det blir alltid så. Bloggar jag inte på morgonen så drar tiden iväg och rätt som det är så är det kvällen. Och då får jag ju bjuda på lite filmer, inte mer än rätt va!?!

Det är så här jag tillbringade min lördagsmorgon alltså. Det är så här jag tillbringar varje morgon, minst 1 timme. Och jag älskar varje sekund av den timmen. Att bara få vara, ligga och gosa med bebisarna slår allting annat. Och det är ju så att för varje dag så händer det nya grejer. Igår så kände jag att alla bebisarnas tänder håller på att komma upp. Och igår så började dom busa lite smått med varandra. Idag kommer jag att ta bort det mjuka underlaget inne hos dom och öka deras boende. 2 kvällar i rad har jag fått lägga tillbaka dom där dom brukar vara, dom hade krupit ut till gången och låg och diade. Med ökat utrymme så kommer dom ju också att lära sig gå och springa, även om det nu bli staplande i början.

Förstår ni att man smälter?
Atlas lördagshänger :)





-Tittut





3 av 4:a tassar har blå färg under




-Matte sköter inte om mina klor så då får väl jag göra det själv.





-Blablabla, jag förstår precis!





jääääsp




Atlas myser med syrran Ophelia






Fast Ophelia är trötter idag och sover







Tvångstvättning pågår









1 kommentar:

  1. Måste vara de sötaste bebisar ever.... och en är VÅÅÅÅR!!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck